MEC z kolejnymi e-usługami

  • Aktualności
Miasto z Wizją / 17.08.2018 / Komentarze
Skorzystamy tu z płatniczego terminala oraz sprawdzimy nasze rachunki i historię płatności poprzez eBOK

Szczecinecka Miejska Energetyka Cieplna stara się stale rozwijać i wprowadzać nowe rozwiązania. Teraz przyszedł czas na ułatwienia wprowadzone z myślą o klientach, aby wszystkie swoje sprawy mogli tu załatwić szybko i skutecznie.

Pierwszą z nowości jest umożliwienie mieszkańcom od 1 sierpnia dokonywania opłat za pomocą terminala płatniczego. - Za transakcje dotyczące ciepła dokonywane w kasie Miejskiej Energetyki Cieplnej można płacić kartą Visa, Mastercard oraz BLIKIEM bez żadnych limitów kwotowych.  W naszej kasie został zainstalowany terminal, dzięki któremu można bezgotówkowo zapłacić za faktury. Wprowadzenie bezgotówkowej formy płatności to kolejny krok Spółki w kierunku rozwoju e-usług . Od kilku lat nasi klienci z powodzeniem korzystają z usługi e-faktury – informuje dostawca ciepła.

Kolejnym udogodnieniem jest uruchomienie elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Tu – po uprzedniej rejestracji – będziemy mieli stały, bezpłatny dostęp i kontrolę swoich płatności w MEC-u. Za pośrednictwem eBOK będziemy mogli m.in. sprawdzić saldo i termin płatności rachunków (zadłużenie, nadpłaty), sprawdzić historię korzystania z ciepła, zmienić dane kontaktowe, podejrzeć nasze faktury i dokonane wpłaty, a także przeanalizować korzystanie z ciepła w formie wykresu. Ponadto eBOK zapewnia użytkownikom dostęp do treści zawartej umowy i innych dokumentów, wysyłanie korespondencji, kontakt z Biurem Obsługi Klienta oraz możliwość rezygnacji z faktur papierowych i otrzymywanie faktur w formie elektronicznej.

Aby dokonać rejestracji i założyć swoje konto należy odwiedzić stronę https://ebok.mec-szczecinek.com.pl/apex/f?p=110:98 i wypełnić znajdujący się tu formularz.

Dodajmy, że spółka wprowadza także nową, trzecią generację liczników ciepła firmy Kamstrup typu ‘’MULTICAL 403’’ i ‘’MULTICAL 603’’. - Związane jest to z rozwojem nowej technologii nie odbiegającej od współczesnych standardów. Cyfrowa metoda odczytu liczników spełnia aktualne wymogi RODO. Odbywać się będzie za pomocą smartfonów, które zastąpią dotychczasowe urządzenia typu ‘’PSION’’. Liczniki te w pełni obsługują odczyty, które przyspieszają rozliczenie klientów poprzez wyeliminowanie czasochłonnych odczytów ręcznych. Dzięki temu otrzymujemy szybki i dokładny dostęp do informacji niezbędnych do analizy  danych zużytego ciepła - wyjaśnia zarząd MECu.

Tekst: Marzena Góra
Foto: cafmi kg