Blogerzy akcji AżPoMorze znowu w Szczecinku
- Tv
- Aktualności
Miasto z Wizją / 22.09.2015 / Komentarze
Wraz z 1 września rozpoczęła się druga edycja projektu AżPoMorze, organizowanego przez Zachodniopomorską Agencję Rozwoju Turystyki. Tak jak w roku ubiegłym Szczecinecka Lokalna Organizacja Turystyczna wraz z Centrum Konferencyjnym Zamek SAPiK, również teraz została partnerem akcji.
W 2014 roku blogerka Anita Demianowicz na blogu http://azpomorze.pl/2014/09/19/ przygotowanym w ramach akcji AżPoMorze dzieliła się z czytelnikami wrażeniami z pobytu w naszym pięknym mieście, podsumowując, że Szczecinek naprawdę podbił jej serce.
Marcin i Matt - blogerzy akcji AżPoMorze dojechali do Szczecinka. Zdążyli już pospacerować urokliwym deptakiem, byli na Placu Wolności, odwiedzili dziedziniec ratuszowy, Muzeum Regionalne, gdzie poznali historię Szczecinka ciekawie opowiedzianą przez Dyrektora Ireneusza Markanicza, zatrzymali się w Centrum Informacji Turystycznej. Wypożyczyli rowery z Mobilnej Wypożyczalni i ruszają na wycieczkę dookoła jeziora Trzesiecko, której celem była oczywiście Mysia Wyspa.
Naszym gościom udało się wystartować na nartach wodnych już za drugim razem. Jak sami powiedzieli to wielka frajda! Po wielu szczecineckich atrakcjach jeszcze jedna - kulinarna. Świetna kuchnia i odpoczynek w Centrum Konferencyjnym Zamek.
Projekt ma na celu zaprezentować Pomorze Zachodnie jako region atrakcyjny turystycznie, charakteryzujący się nie tylko dostępnością morza, ale również setkami innych miejsc aktywnego wypoczynku połączonych z wyjątkowo malowniczą przyrodą, również po sezonie.
W tym roku, a dokładnie 22 września Szczecinek odwiedzą dwie osoby: podróżnik z Anglii, Matt Scott oraz podróżnik z Polski, Marcin Mossakowski. Tegoroczna relacja z podróży blogerów będzie jeszcze ciekawsza. Oprócz zdjęć i opisów pojawią się również filmy nagrywane podczas zachodniopomorskiej podróży.
Akcja odbywa się pod patronatem Polskiej Organizacji Turystycznej, Zachodniopomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej a także Telewizji Polskiej Oddział Szczecin. Partnerami akcji są również National Geographic oraz serwis praca.pl. Akcję na bieżąco można śledzić na www.azpomorze.pl, a wizytę blogerów w Szczecinku również na www.szlot.pl Mamy nadzieję, że i w tym roku blogerzy zachwycą się Szczecinkiem :)
info: Roksana Malinowska - Szczecinecka Lokalna Organizacja Turystyczna
(PA)