Netto otworzy się w czwartek (akt.)

  • Aktualności
Miasto z Wizją / 01.08.2021 / Komentarze
Na inaugurację sklepu promocje i szereg atrakcji

Dobiegł końca remont sklepu wielkopowierzchniowego przy ul. Koszalińskiej. Jeszcze niedawno miała tam siedzibę firma Tesco. Po sprzedaży sklepów dla Netto, czas na inaugurację nowego miejsca zakupów dla mieszkańców Szczecinka.

O operacji przejęcia sklepów pisaliśmy w artykule:

https://miastozwizja.pl/bylo-tesco-bedzie-netto

Netto poinformowało, że sklep otworzy się w czwartek 5 sierpnia op godz. 8. Dla chcących zrobić zakupy w nowym sklepie Netto przygotowało szereg atrakcji. Przez cały dzień będą promocje na towary, a każdy robiący sprawunki otrzyma darmową torbę na zakupione przez siebie towary. Dalszy ciąg  promocji, także dla dzieci, w sobotę 7 sierpnia.

Tekst: Sławomir Włodarczyk

Foto: Netto/S. Włodarczyk

KOMUNIKAT NETTO:

Od czwartku w Szczecinku dwa sklepy Netto

Liczne atrakcje i promocje czekają na klientów, którzy w najbliższy czwartek, 5 sierpnia, zjawią się w Szczecinku przy ul. Koszalińskiej 82 – w miejscu dawnego Tesco. Właśnie tego dnia Netto otworzy tu swój drugi sklep w mieście.

Klienci Netto będą mogli zapoznać się z ofertą nowego sklepu w swojej okolicy w najbliższy czwartek już od 8 rano. Do wyboru w stałej ofercie Netto będą mieli wysokiej jakości produkty spożywcze, chemię domową czy kosmetyki, a do tego co tydzień nową, atrakcyjną ofertę non-food. Uwagę przyciągnie zapewne także odpiekane na miejscu pieczywo, które pozwoli zaopatrzyć się w pyszności na śniadanie każdego dnia oraz pojemny dział owoców i warzyw, w ramach którego dostępnych jest około 150 rodzajów warzyw i owoców. Netto ma w swojej ofercie łącznie ok. 3 000 produktów, z czego aż 1 000 to produkty marek własnych, które cieszą się rosnącą popularnością. Wszystko to na powierzchni ponad 2 000 m2.

Dzięki promocjom przygotowywanym na każdy tydzień, nowe Netto pozwoli mieszkańcom Szczecinka mnożyć oszczędności podczas codziennych zakupów. Dodatkowo z okazji otwarcia nowego sklepu, w dniach 5-7 sierpnia na klientów czeka prawdziwa kumulacja wyjątkowych okazji.

Już w czwartek każdy kupujący otrzyma bezpłatnie do zakupów wytrzymałą torbę wielokrotnego użytku. Zapewne okaże się ona przydatna jeszcze tego samego dnia, jako że na klientów z okazji otwarcia czekać będą wyjątkowe promocje, a przeceny sięgną nawet 50 proc.

Oferta specjalna przygotowana na start sklepu obejmie m.in. szeroki wybór świeżych mięs – zwłaszcza tych marki własnej Netto „Prosto z zagrody” (m.in. mięso mielone wieprzowe
z szynki – 4,99 PLN za 500 g i polędwiczka wieprzowa – 14,99 PLN za 1 kg). Godna uwagi jest także oferta odpiekanego na miejscu pieczywa np. bagietka z masłem czosnkowym (1,99 PLN), idealne do porannej kawy croissant z masłem (1,39 PLN) lub francuski rożek z jabłkiem (1,49 PLN), czy chrupiące chleby – drwalski (2,49 PLN) lub z maślanką (2,69 PLN). Przygotowano też bogaty wybór warzyw i owoców. Netto ma ich w stałej ofercie ponad 150 gatunków, a w ramach promocyjnej oferty otwarciowej dostępne będą m.in. banany (jedyne 2,49 PLN za 1 kg), brzoskwinie (3,99 PLN za 1 kg), pomidory na gałązce (2,99 PLN za 1 kg) czy pieczarki (2,99 PLN za 500 g). W ofercie specjalnej znajdą się także liczne słodkości, np. wyjątkowe czekolady ekskluzywnej marki własnej Netto Premieur m.in.
z kandyzowaną skórką pomarańczową czy malinami (3,99 PLN za 100 g), a także lody Bracia Koral (9,99 PLN za 900 ml – różne rodzaje). Z aprobatą klientów z pewnością spotkają się cenowe hity otwarciowe: kawa mielona Jacobs Krönung za 8,99 PLN za
250 g i filet z piersi kurczaka w cenie 9,99 PLN za 1 kg.

Rodzice na pewno zainteresują się marką własną Netto „Hello Sensitive”. Te antyalergiczne produkty przeznaczone dla najmłodszych wyróżniają się brakiem zapachu i barwników. Ich ceny będą w dniach 5–7 sierpnia niższe o co najmniej 32 proc. W ramach tej oferty kupujący znajdą np. pieluszki Newborn (6,99 PLN za opakowanie 28 szt.), pieluszki Mini (8,99 PLN za 38 szt.), Midi (15,49 PLN za 56 szt.) i Maxi (16,99 PLN za 50 szt.) czy chusteczki nawilżane (3,99 PLN za 100 szt.).

W ofercie specjalnej przygotowanej z okazji otwarcia sklepu nie zabraknie także sprzętów domowych i AGD, które będą przecenione co najmniej o 20 proc., a niektóre przeceny sięgną nawet 49 proc. W ramach promocji kupujący będą mieli do wyboru m.in. sprzęty ułatwiające sprzątanie: mop z wiadrem (35 PLN za zestaw), myjkę do szyb Leifheit (35 PLN za 1 szt.), zmiotkę do kurzu, którą można myć pod bieżącą wodą (15 PLN za 1 szt.), ale też ręczniki (od 5 PLN za 1 szt. w zależności od rozmiaru), prześcieradła jersey z gumką (160×200 cm – 19 PLN za 1 szt.) i antyalergiczną pościel (poduszki od 25 PLN za 1 szt.
w zależności od rozmiaru, kołdry od 40 PLN za 1 szt. w zależności od rozmiaru).

Warto zwrócić także uwagę na sprzęty kuchenne i AGD: dzbanek filtrujący z dwoma wkładami (20 PLN za 1 komplet), młynek do kawy i przypraw z misą i nożem ze stali nierdzewnej (15 PLN za 1 szt.), czajnik elektryczny z obrotową podstawą (30 PLN za 1 szt.) i opiekacz do kanapek z nieprzywierającą powłoką płyty grzewczej i automatyczną regulacją temperatury (30 PLN za 1 szt.).

Z kolei oferta elektroniki obejmuje m.in. słuchawki przewodowe z mikrofonem dostępne w dwóch kolorach (15 PLN za 1 zestaw) i kamerę internetową z wbudowanym mikrofonem i wielofunkcyjną podstawą (55 PLN za 1 szt.).

Asortyment non food zmienia się w sklepach Netto co tydzień, regularnie dostarczając klientom nowych pomysłów i inspiracji.

Promocje obowiązują w dniach 5-7 sierpnia (lub do wyczerpania zapasów w wypadku sprzętów i akcesoriów domowych).

Świętowanie z okazji otwarcia sklepu planowane jest także na sobotę, 7 sierpnia. Tego dnia kupujący będą mogli zagrać w koło fortuny, a najmłodsi wezmą udział w konkursach i atrakcjach. Wszystko to przy dźwiękach muzyki.

Sklep funkcjonować będzie we flagowym formacie Netto, jakim jest koncept 3.0. Wystrój Netto 3.0 inspirowany jest stylem skandynawskim, który charakteryzuje się funkcjonalnością, minimalizmem i nawiązaniem do natury. Stąd szerokie alejki, wyjątkowe oświetlenie czy drewniane elementy wystroju zapewniające kupującym przyjazną atmosferę robienia zakupów.

Z kolei pod względem asortymentu Netto 3.0 to przede wszystkim szeroki wybór świeżych owoców i warzyw (ponad 150 gatunków), produkty bezglutenowe, bezlaktozowe, bezcukrowe, a także produkty z certyfikatem BIO. Netto nie zapomina także o osobach wybierających wygodne i szybkie rozwiązania – z myślą o nich powstała strefa TO GO, w której klienci znajdą szeroką gamę gotowych dań. Cechą charakterystyczną każdego Netto jest bogaty asortyment produktów (w tym wiele produktów marek własnych Netto)
w atrakcyjnych cenach.

W związku z pandemią Covid-19 wszystkie sklepy Netto funkcjonują zgodnie z wszelkimi obostrzeniami i zasadami bezpieczeństwa. Placówki wyposażone są w środki ochronne zabezpieczające zarówno klientów, jak i pracowników.

Sklep w Szczecinku zlokalizowany jest przy ul. Koszalińskiej 82 i będzie czynny od poniedziałku do soboty w godzinach 6-22. W mieście działa już jedna placówka Netto – przy ul. Wyszyńskiego 38.