Komunikacja Miejska uruchomiła nowe opcje zgłaszania uwag
- Aktualności

Szczecinecka Komunikacja Miejska jest właśnie w trakcie przechodzenia prawdziwej rewolucji jeśli chodzi o jakość świadczonych usług oraz próbę jak najlepszego dostosowania swoich możliwości do oczekiwań pasażerów. Mieszkańcy korzystający z usług przewoźnika od dwóch miesięcy mogą przemieszczać się po Szczecinku elektrycznymi autobusami. Wkrótce do ich dyspozycji oddane zostaną także nowe multimedialne wiaty przystankowe, a lada dzień ponownie zostanie uruchomiona wypożyczalnia miejskich rowerów, które w poprzednim sezonie cieszyły się ogromnym zainteresowaniem. W ciągu najbliższego roku – jeśli miejscy radni poprą tę inicjatywę i podejmą stosowną uchwałę – będziemy mogli także przemieszczać się autobusami za darmo.
Przewoźnik ma także sporo planów jeżeli chodzi o usprawnienie komunikacji, utworzenia nowej linii oraz dostosowania rozkładów do potrzeb, aby zoptymalizować ilość i częstotliwość przewozów. Więcej na ten temat pisaliśmy m.in. w artykule Nowa linia, kursy na ul. Mickiewicza i odbudowa "6".
Teraz Komunikacja Miejska, chcąc kolejny raz poznać zdanie mieszkańców na temat jakości przewozów oraz ewentualnych problemów, z jakimi mierzą się mieszkańcy, udostępniła im kolejne źródła kontaktu, dzięki którym pasażerowie mogą zgłaszać swoje uwagi. - Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów Komunikacja Miejska Sp. z o.o. w Szczecinku uruchamia nowe możliwości zgłaszania reklamacji i informacji na temat działania naszej Spółki – informuje przewoźnik.
Tego typu uwagi mieszkańcy mogą przekazywać drogą pocztową na adres Komunikacja Miejska Sp. z o.o. w Szczecinku, ul. Cieślaka 4, 78-400 Szczecinek. Tego typu zgłoszenia będą przyjmowanie również pod adresem mailowym reklamacje@km.szczecinek.pl oraz pod numerem telefonu 505 157 138.
Tekst: Marzena Góra