Po wakacjach mniej pociągów w Szczecinku

  • Aktualności
Miasto z Wizją / 01.09.2019 / Komentarze
Zmiany w rozkładzie jazdy na torach - od niedzieli 1 września

W niedzielę 1 września wprowadzona zostanie kolejna korekta rocznego rozkładu jazdy PKP. W nowej "rozkładówce" na szczecineckich torach pociągów będzie mniej - ubędzie składów wakacyjnych (choć nie wszystkich) jeżdżących w sezonie letnim z południa kraju przez Szczecinek nad morze i z powrotem.

Praktycznie bez zmian pozostanie rozkład jazdy spółki Przewozy Regionalne. Oznacza to, że bez przeszkód będziemy mogli podróżować m.in. do: Szczecina, Kołobrzegu, Czarnego, Chojnic, Słupska, Piły czy Poznania.

Znowelizowany rozkład jazdy po torach będzie obowiązywał do 19 października br. Później nastąpi jeszcze jedna korekta, a od niedzieli 8 grudnia pasażerowie otrzymają do dyspozycji nowy rozkład jazdy pociągów na 2020 rok.

Tak jak w wakacje bez zmian podróżować będziemy porannymi połączeniami POLREGIO do: Szczecina - odjazd o godz. 4.31, 6.27 i 9.14, Kołobrzegu - 5.36 i 9.06, Słupska - 5.26 i 9.54, Chojnic - 5.57, 6.21 (do Czarnego) i 6.45 oraz do Koszalina - 6.28 i 10.33.

To nie wszystko, jeżeli chodzi o poranne odjazdy. O godz. 6.27 będziemy mogli udać się w podróż do Poznania. Planowy przyjazd do stolicy Wielkopolski o godz. 9.29. O godz. 7.10 wsiądziemy do pospiesznego IC "Szkuner" i pojedziemy nim przez Poznań, Wrocław, Opole do Katowic.

Co wieczorem? O godz. 20.36 udamy się w podróż do Kołobrzegu. Nad morze oraz do Koszalina i Słupska dojedziemy też pospiesznym IC "Szkuner". Planowy odjazd pociągu ze stacji PKP Szczecinek o godz. 21.14 (codziennie).

Spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zastrzega, że z uwagi na prace remontowe na torach godziny odjazdów i przyjazdów pociągów z i do stacji Szczecinek mogą ulegać modyfikacji. Z tego powodu kolejarze apelują do pasażerów, aby przed podróżą dokładnie zapoznawali się ze zmienionym rozkładem jazdy. Te można znaleźć na stronach internetowych przewoźników. Ponadto informacji o rozkładzie jazdy udzielają pracownicy kas biletowych oraz drużyny konduktorskie w pociągach.

Tekst i foto: Sławomir Włodarczyk