Dystrybucja żywności - konkurs burmistrza

  • Aktualności
Miasto z Wizją / 19.12.2016 / Komentarze
Oferta dla organizacji pożytku publicznego

Miasto poszukuje chętnego, który zająłby się dystrybucją żywności dla osób potrzebujących. W tym celu burmistrz Jerzy Hardie-Douglas ogłosił konkurs ofert. Czas na ich złożenie mija w piątek 23 grudnia (włącznie). Finansowanie przedsięwzięcia w 2017 roku zamknie się kwotą 20 tys. zł.

Konkurs ma charakter otwarty i jest skierowany do organizacji prowadzących działalność pożytku publicznego. Nosi nazwę: "Dystrybucja artykułów spożywczych przeznaczonych dla osób najbardziej potrzebujących z terenu Miasta Szczecinek".

Wymagania konkursowe są dość obostrzone. By otrzymać zamówienie trzeba spełnić szereg wymogów. Zadanie polega na: zorganizowaniu transportów żywności z Banku Żywności do magazynu żywności w Szczecinku, prowadzeniu magazynu oraz na wydawaniu żywności mieszkańcom Szczecinka w punkcie wydawania żywności.

Adresatami tego zadania mogą być osoby zakwalifikowane przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, a jego realizowanie musi się odbywać zgodnie z decyzją Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

Zwycięzca konkursu zajmie się transportem i dystrybuowaniem żywności w terminie do końca 2017 roku.

Chętni do wzięcia udziału w konkursie muszą się pospieszyć, bo czasu pozostało niewiele. Ratusz przyjmuje oferty tylko do piątku 23 grudnia włącznie. Można je złożyć w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta bądź przesłać pocztą.

Tekst i foto: Sławomir Włodarczyk