Przed nami wakacyjny czas

  • Tv
  • Aktualności
Miasto z Wizją / 10.06.2020 / Komentarze
Tak Pomorze Zachodnie zachęca Polaków do przyjazdu m.in. do Szczecinka i na Pojezierze Drawskie

Dni spędzone w domach zaostrzyły apetyt na udane wakacje. Który kierunek wybrać, aby spędzić czas rodzinnie, aktywnie i bezpiecznie?

Mieszkańcy Szczecinka nie mają z tym większego problemu. Wokół nas lasy, jeziora, rzeki, a niedaleko morze. Wielu Polaków może nam tylko pozazdrościć - wakacje niemal w domu.

Urząd Marszałkowski zachęcając Polaków do wypoczynku w naszym regionie rozpoczął właśnie kampanię promocyjną regionu pn. #BezpiecznieJakwDomu.

Obejmie ona m.in. telewizyjne spoty. Pierwszy już wyemitowano. Kolejne jej odsłony pojawią się na kanałach społecznościowych Pomorza Zachodniego (Facebook, Instagram, Youtube).

Historie przedstawione w spocie opowiadają o osobach, które decydują się na zwiedzanie Pomorza Zachodniego, korzystając z różnych aktywności pozwalających na zachowanie bezpieczeństwa, jednocześnie zapewniając niezapomniane wrażenia. W czasie kampanii poznamy młodą dziewczynę, która pływa na desce sup, aktywnego rowerzystę oraz rodzinę z dwójką dzieci. Ich historie pokazują, że na Pomorzu Zachodnim możemy odpoczywać na swój własny sposób, a przedsiębiorstwa z regionu są gotowe na przyjęcie turystów.

- Chcemy żeby takie były wakacje na Pomorzu Zachodnim: bezpieczne i pełne wrażeń. Nie rezygnujmy z wypoczynku, ale róbmy to z głową. Mamy wiele do zaoferowania, nie tylko w pasie nadmorskim. Kontakt z przyrodą, atrakcje dla osób aktywnych, niesamowita baza noclegowa i wypoczynkowa to nasze wielkie atuty – mówi marszałek Województwa Zachodniopomorskiego Olgierd Geblewicz.

Za tło spotu posłużą usługi turystyczne z atrakcyjnych rejonów Pomorza Zachodniego m.in.: okolic Zalewu Szczecińskiego, Pojezierza Drawskiego, Doliny Dolnej Odry, czy miejscowości takich jak Wolin, Przelewice, Międzyzdroje, Niechorze czy Trzęsacz.

Rozwinięcie kampanii nastąpi w lipcu. Poznamy wówczas kolejne odsłony przygód bohaterów, których sylwetki zostały nakreślone w spocie teaserowym, a kampania przeniesie się także na kolejne nośniki, m.in. do radia i w przestrzeń miejską (outdoor).

Kampania nakierowana jest na wsparcie małych i średnich przedsiębiorstw z Pomorza Zachodniego związanych z sektorem turystycznym zakładając ich promocję i pomoc w ciężkim czasie pandemii.

- Dla przedsiębiorców z branży turystycznej przygotowaliśmy cały wachlarz wsparcia. To granty z funduszu pracy, pożyczki i dotacje obrotowe. Jestem pewien, że nasza kampania pokazująca walory Pomorza Zachodniego będzie ważnym dodatkowym wsparciem – podkreśla marszałek Olgierd Geblewicz.

Projekt realizowany w ramach działania 1.14 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 pod nazwą „Wzmocnienie pozycji regionalnej gospodarki, Pomorze Zachodnie - Ster na innowacje”.

Tekst i foto: Sławomir Włodarczyk

Źródło: Biuro Prasowe Urzędu Marszałkowskiego